Гравіювання і тиснення на шкірі, який спосіб персоналізації обрати

Гравіювання і тиснення на шкірі, який спосіб персоналізації обрати

Надайте речам особистого сенсу

Речі на життя розділятимуть вашу історію, а отже — заслуговують на ім’я. Вони уособлюють спогади, моменти, важливі фрагменти і якщо вже зберігають частинку ваших пригод, справедливо надати їм власне ім’я — означити важливе.

Персоналізація — спосіб зробити це словами — вони фіксують зв’язок між нами й тим, що ми цінуємо, перетворюють речі на щось справді особисте.

Такий підхід особливо важливий, коли шукаєте подарунок, адже думаєте не лише про річ, а й про людину. Можливо, хочете закарбувати її кредо, улюблену цитату чи фразу, що щодня нагадуватиме про внутрішню силу. А може, залишити спогад — дату, місце чи кілька слів, що бережуть момент, важливий для вас обох. І щоразу, коли вона бачитиме цю річ, повертатиметься у спогади. Цей подарунок — продовження вашої спільної історії.

Варіанти кастомізації

◾️ Тиснення

Виконується за допомогою кліше, яке притискає символи до шкіри. Так утворюється чіткий об’ємний відбиток. Найкраще підходить для коротких написів або ініціалів. Робимо у трьох варіантах: без кольору, у золоті чи сріблі.

◾️ Гравіювання

Гравіювання здійснюється випалюванням напису чи зображення на матеріалі. Це дає змогу передати навіть найдрібніші деталі. Працює для логотипів та довших написів, ніж ті, які дозволяє тиснення.

Всі види персоналізації ми виконуємо на власному виробництві — це спрощує процес замовлення кастомізації для вас, а нам дає змогу контролювати кожен етап: від створення макета до готового виробу. Більше про переваги власного виробництва розповідаємо у статті.

Корпоративний брендинг

Корпоративні подарунки часто сприймають як формальність. Ми ж бачимо в них продовження бренду — його присутність у житті людини. Речі, що залишаються як з колегою, так і клієнтом, працюють на бренд — якщо вони продумані й адаптовані під задачі бізнесу. Вони — тактильне його втілення, що допомагає залишитися з вами після зустрічі, події чи першого контакту.

◾️ Для корпоративних замовлень радимо обирати тиснення, оскільки це найкращий варіант для нанесення логотипу з точки зору результативності брендингу. Завдяки індивідуально виготовленому кліше, цей спосіб забезпечує надчітке відтворення деталей, завдяки чому логотип добре читається й залишається помітнішим.

◾️ Гравіювання ж радимо тоді, коли важлива швидкість виконання, адже цей процес не передбачає виготовлення кліше.

Цікавитесь корпоративним брендингом? Тут можна дізнатися більше.

Що можна персоналізувати

Насправді, ледь не всі аксесуари:

  • гаманці;
  • ремені;
  • органайзери для техніки;
  • косметички та дорожні набори;
  • чохли для ноутбуків;
  • ключниці;
  • тощо.

Обирайте в каталозі виріб, що припав до душі, обравши послугу персоналізації.

Залишити коментар

Зверніть увагу, що коментарі мають бути схвалені перед публікацією.