1. Термін дії.
  2. Випадки, що підпадають під гарантію.
  3. Що гарантія не покриває.
  4. Як скористатися гарантією.
  5. Важливі аспекти гарантійної політики.
  6. Умови обміну та повернення.

Створюємо вироби так, аби ви купували раз – і на життя. Оскільки крафтимо на власному виробництві, маємо можливість стежити за кожним кроком: від першого ескізу до останнього шва вашого замовлення. Тому надаємо дворічну гарантію на всі вироби. Бо ж впевнені: вони витримують випробування часом, адже робимо для цього все можливе. Ба більше, ми ремонтуємо наші вироби навіть тоді, коли гарантія на них закінчується, щоб забезпечити їхнє довголіття. Водночас відповідаємо за будь-які виробничі дефекти або похибки, які могли виникнути на етапах виготовлення. Припускаючись помилок – виправляємо.

1. Термін дії: 2 роки з моменту покупки

2. Випадки, що підпадають під гарантію 

  1. Дефекти при пошитті виробів. Наприклад: розпущені або розірвані нитки; ненадійно закріплені кінці швів, асиметрія елементів, не передбачена дизайном.
  2. Несправність фурнітури: кнопка не фіксується або не відкривається; деформовані або поламані карабіни, зламаний язичок пряжки тощо.
  3. Виробничі дефекти матеріалів: розшарування шкіри не через механічні пошкодження чи інтенсивний знос кутів; тріщини або дірки, замасковані під час крою чи збірки, які проявилися під час використання тощо.

3. Гарантія не покриває

  • Природній знос: пом'якшення шкіри з часом, її вицвітання або затемнення, натуральні зморшки чи заломи.
  • Зауважте, що натуральна шкіра – природній матеріал із власною структурою, тому легкі заломи чи зморшки можуть з’являтися ще під час її дублення, транспортування або на етапі формування виробу. Це результат пластичності шкіри: вона реагує на згинання, натяг і пресування в процесі крою та збирання. Такі сліди не є дефектом, а типовою особливістю. 
  • Пошкодження від експлуатації: забруднення, зношення кутів та ребер виробів, розтягнення, розриви (у тому числі підкладки), пошкодження блискавки через недбалість або необережність, порізи, проколи, опіки. Псування виробу через використання не за призначенням чи перевищення норм навантаження. 
  • Деформація через неналежні умови користування. 
    1. Екстремальна сушка (феном, під прямим сонцем, біля обігрівачів).
    2. Контакт із водою, в разі чого виріб стає повністю мокрим.
    3. Взаємодія з хімією чи рештою небезпечних для матеріалу речовин. 
  • Пошкодження через неправильний догляд та умови зберігання. Ознайомитися ж з правильним доглядом та користуванням можна у статті на нашому сайті.
  • Товари з уцінкою через дефекти, про які покупця попередили завчасно.

4. Як скористатися гарантією

  • Звʼяжіться зручним для вас способом і ми відповімо а робочий час у будні з 10:00 до 19:00: 
    • +380996128048 (телефонуйте напряму чи в Viber і Telegram)
    • sales.skinandskin@gmail.com
    • з допомогою форми на сайті.
  • Опишіть ваш запит чи проблему, додавши деталі замовлення. Нам знадобляться: назва товару, колір, вартість, дата покупки, ваші контактні дані, адреса відправки. Якщо це повідомлення чи лист, додайте гарантійний талон чи чек.
  • Відправте нам виріб, пересвідчившись, що на описану вами проблему поширюється гарантія. Адреса: Україна, Чернівці, поштомат НП №41268.
  • Коли отримаємо виріб, залежно від потреби ми його перевіримо, відшкодуємо вартість чи відремонтуємо.
  • Якщо ваш товар не підлягає ремонту, запропонуємо заміну на аналогічний за ціною, рівною або меншою вартості початкового продукту.

5. Важливі аспекти гарантійної політики

  • Доставку виробу на адресу Skin&Skin і назад оплачує замовник. Це ж правило поширюється і на доставку за межі України.
  • Кожен запит розглядається індивідуально, враховуються обставини, деталі та умови.
  • При відправці виробу рекомендуємо користуватися послугами перевізників, де є можливість отримати страховку, яка дорівнює вартості товару з урахуванням матеріалів.
  • Ми не несемо відповідальності за втрачені відправлення або невиконані накладені платежі.
  • Ми залишаємо за собою право відхилити ваш запит та повернути брудний та пошкоджений  виріб.
  • Всі гарантійні роботи проводяться виключно нашою компанією.
  • Ми також ремонтуємо вироби Skin&Skin, у яких гарантія закінчилася або не покриває конкретну ситуацію. У такому випадку повідомляємо про всі витрати, пов'язані з ремонтом товару, та надсилаємо рахунок перед початком робіт. 
  • Ремонтні роботи, виконані третіми особами, анулюють нашу гарантію.
  • Ми не займаємось ремонтом  продуктів інших виробників.

6. Умови обміну та повернення

Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту його отримання.

  • Якщо ви не користувалися товаром і виріб не має пошкоджень.
  • Виріб має такий самий вигляд, як і тоді, коли ви його тільки отримали.
  • На аксесуарі немає персоналізації у вигляді гравіювання чи тиснення.
  • Товар виготовлений не за індивідуальним замовленням чи габаритами.

Зауважте, що придбавши продукцію Skin&Skin, ви автоматично погоджуєтеся з гарантійними умовами. Ми залишаємо за собою право змінювати, редагувати або скасовувати умови гарантії без попереднього повідомлення.